2012. augusztus 31., péntek

Pasztorális Napokról - és a Libera Angel Voices csodálatos énekhangjai

Jubilate Deo! Énekeljetek Istennek! Dicsőítsétek az Urat! Gyönyörűen énekelnek ezek a gyerekek, az alábbi linken nézzétek, hallgassátok! Hihetetlen öröm volt hallgatni.

És mi jutott közben az eszembe? Hogy dicsérnem kell Istent. Feltört belőlem. A dicséret, a hála érzése, hangja. Most értem haza a pasztorális napokról, Somlyóról. Ezért. Az ottani lelki üzenetért, benső békéért, találkozásokért, csoportos együttlétekért. A Hit Évéért. És dicsérnem kell Istent minden résztvevőért. Szaxiért. Az egészet létre hozó, szervező csapatért. Kelemenért. Dicsérnem kell Őt az új barátokért, a Pasztorális Napokon jelenlevő és szolgáló fiatalokért. A szentségimádásban átéltekért, az Áradat csapatért. Ilyés Zsolt prédikációjáért: a hit ajándék, a hit kapcsolat, a hit küldetés. Az esti, valójában éjszakába hajló papi találkozóért, a születni akaró új papi közösségért. Hálát adok neked, Uram! Hiszek, de segíts hitetlenségemen, szeretetlenségemen! Hála neked azért, aki Vagy, amit adtál, aki vagyok, akikkel találkoztam, akikkel kapcsolatba kerültem, akiket meghallgattam, akiket felfedeztem, hála neked, azért, ami körülvesz, ami előttem áll, amire készülhetek. Nem érdemlem ezeket, miért kapok ennyi jót?  

Akkor LIBERA. Hallgassátok, nézzétek ti is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése